1. Úvodné ustanovenia
Týmito všeobecnými obchodnými podmienkami (ďalej len „VOP“) sa riadia právne vzťahy medzi obchodnou spoločnosťou hrda.sk s.r.o., so sídlom Hlavná 123, 821 01 Bratislava, IČO: 12345678, IČ DPH: SK1234567890, zapísanou v obchodnom registri Okresného súdu Bratislava I, oddiel Sro, vl.č. 98765/B (ďalej len „Poskytovateľ“) a obchodnými partnermi (ďalej len „Zákazník“).
2. Prihlasovanie na kurz
2.1. Na kurz (tréning, školenie) sa možno prihlásiť prostredníctvom webovej stránky Poskytovateľa alebo e-mailu. Prihlášky sú záväzné.
2.2. Prijatie každej prihlášky je potvrdené e-mailom, spolu s pokynmi k úhrade. Ak by potvrdenie prihlášky nebolo doručené, Zákazník je povinný kontaktovať Poskytovateľa.
2.3. Registráciou na stránkach účastník vyslovuje výslovný súhlas s týmito VOP. Registráciou účastník potvrdzuje správnosť a úplnosť poskytnutých osobných údajov a že registráciu vykonal osobne.
3. Cena služieb
3.1. Poskytované služby sú spoplatnené. Výška ceny jednotlivých služieb je uvedená na webovej stránke v popise kurzu.
3.2. Cena kurzu zahŕňa online (prezenčné) vzdelávanie prostredníctvom online nástrojov, vykonanie skúšky a odoslanie digitálneho certifikátu o absolvovaní kurzu na e-mail účastníka uvedený v registrácii vo formáte PDF. Ceny uvedené na stránke sú konečné vrátane DPH.
4. Platobné podmienky
Platba za kurz (tréning, školenie) musí byť uhradená najneskôr päť (5) dní pred začatím kurzu bankovým prevodom. Pri oneskorení úhrady sa Zákazník vystavuje riziku, že jeho miesto bude obsadené iným účastníkom.
5. Uzatvorenie zmluvy
K uzatvoreniu zmluvy o poskytnutí služby dochádza na základe záväzného objednania služby s povinnosťou platby zo strany Zákazníka za cenu uvedenú na webovej stránke v čase objednania služby, po akceptácii objednávky a obdržaní zálohovej faktúry zo strany Poskytovateľa zaslaním potvrdzujúceho e-mailu. Poskytovateľ si vyhradzuje právo objednávku neakceptovať, a to aj bez udania dôvodu.
6. Storno podmienky
6.1. Stornovanie prihlášky je akceptované len písomnou formou.
6.2. Pri stornovaní doručenom najneskôr 10 pracovných dní pred začiatkom kurzu (tréningu, školenia) sa neúčtuje žiadny storno poplatok. Ak už úhrada bola vykonaná, bude vrátená v plnej výške, alebo je možné dohodnúť sa na náhradnom termíne. Pri stornovaní doručenom 4-9 pracovných dní pred začiatkom kurzu (tréningu, školenia) sa účtuje storno poplatok vo výške 50% z ceny. Pri neskoršom stornovaní, resp. pri neúčasti na kurze (tréningu, školení) sa účtuje storno poplatok vo výške 100% z ceny.
7. Zmeny termínov školenia
7.1. Zmena termínu je akceptovaná len písomnou formou. Pri zmene termínu zo strany účastníka je zmena možná po vzájomnej dohode bez storno poplatkov. Účastník bude zaradený do iného dohodnutého termínu, o čom obdrží potvrdzujúci e-mail od Poskytovateľa.
7.2. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na presunutie kurzu (tréningu, školenia) na iný termín v prípade nenaplnenia minimálneho počtu účastníkov (7 účastníkov) na daný termín kurzu. V takom prípade budú prihlásení účastníci včas informovaní. Ak by zmena účastníkovi nevyhovovala, bude mu vrátená platba v plnej výške.
8. Poskytnutie služby
Úhradou zálohovej faktúry (pripísaním úhrady na účet Poskytovateľa) a naplnením minimálneho počtu účastníkov v skupine sa účastníkom sprístupní pozvanie na online vzdelávanie podľa vybraného termínu a kurzu 3 dni pred začiatkom kurzu (tréningu, školenia). Spolu s pozvánkou budú odoslané materiály (pracovné listy a pod.), pokiaľ sú ku kurzu (tréningu, školeniu) k dispozícii.
9. Zodpovednosť za nedostatky
9.1 Poskytovateľ nezodpovedá za nepretržitú dostupnosť online služby. Technická dostupnosť služieb závisí od technologických možností bežne využívaných pri poskytovaní obdobných služieb nezávislých od vôle Poskytovateľa.
9.2 Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za nedostupnosť služieb v dôsledku okolností nezapríčinených priamo konaním a/alebo opomenutím Poskytovateľa, najmä nie však výlučne v dôsledku udalostí vyššej moci, výpadkov na strane prevádzkovateľov sietí, webových a hardvérových služieb, kybernetických útokov a škodlivého softvéru.
10. Ochrana osobných údajov
10.1 Poskytovateľ sa zaväzuje chrániť osobné údaje Zákazníka v súlade s platnými právnymi predpismi o ochrane osobných údajov. Podrobnosti o spracovaní osobných údajov sú uvedené v Zásadách ochrany osobných údajov, ktoré sú dostupné na webovej stránke Poskytovateľa.
10.2. Účastníci školenia nesmú, z dôvodu zachovania ochrany osobných údajov prítomných osôb a integrity osobnosti, vyhotovovať zvukové alebo obrazové záznamy z kurzov, ani pre vlastnú potrebu.
11. Duševné vlastníctvo
Všetky vzdelávacie materiály, ktoré sú poskytnuté účastníkom počas kurzu (tréningu, školenia), sú chránené autorskými právami. Účastníkom nie je povolené materiály kopírovať, zverejňovať ani distribuovať bez predchádzajúceho písomného súhlasu Poskytovateľa.
12. Reklamácie
Reklamácie týkajúce sa poskytovaných služieb musia byť podané písomne do 30 dní od dátumu ukončenia kurzu (tréningu, školenia). Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť odpoveď do 30 dní od prijatia reklamácie.
13. Zmeny v podmienkach poskytovania služieb
Poskytovateľ si vyhradzuje právo na zmenu obsahu kurzu (tréningu, školenia), termínov a cien v prípade nepredvídaných okolností. Všetky zmeny budú oznámené účastníkom v čo najkratšom čase.
14. Alternatívne riešenie sporov
Orgánom pre alternatívne riešenie sporov vyplývajúcich z týchto VOP je Slovenská obchodná inšpekcia, Bajkalská 21/A, 827 99 Bratislava, Slovenská republika, a to za podmienok uvedených na ich webovom sídle www.soi.sk.
15. Záverečné ustanovenia
Zmluvy uzatvárané podľa týchto VOP sa riadia výlučne právnym poriadkom Slovenskej republiky a pre riešenie sporov sú príslušné súdy Slovenskej republiky.
Bratislava, 31.12.2024
Vladislav Leško, konateľ spoločnosti